יום שלישי, 16 במאי 2017

והרי החדשות...

שוב הכנתי עבורכם מקבץ של חדשות יופי מהארץ ומהעולם, אז קחו לכם משהו קר לשתות ותתרווחו לאחור, כי הפעם הוא קצת ארוך:



בעלי תפקידים:

ענקית הקוסמטיקה "לוריאל" החתימה את השחקנית אל פנינג (Elle Fanning) כשגרירת היופי החדשה של המותג. הידיעה עצמה אושרה על-ידי השחקנית האמריקאית הצעירה, כשפרסמה את החדשות בחשבון ה"אינסטגרם" שלה: "תודה לכם @lorealmakeup על שקיבלתם אותי בברכה למשפחה המעצימה והנהדרת שלכם!!! אני יותר מגאה לייצג חברה שמהללת נשים!"

פנינג בת ה-19 (בתמונה למעלה), בעלת הקריירה הקולנועית העשירה מאד, תופיע באירועי פסטיבל קאן, לו המותג מעניק חסות כבר עשרים שנה. יחד איתה ישתתפו גם צוות שגרירות נוסף של המותג, הכולל את ג'ונג לי, סוזאן סרנדון, דיפיקה פדוקאון, טיילן בלונדו, ליה קבודה, אנדי מקדוואל, אווה לונגוריה, דוצן קרוס, ביאנקה בלטי, ברברה פלבין, לארה סטון ומריה בורגס.

💄💄💄

מותג היוקרה הצרפתי Chanel בחר בשחקנית קריסטין סטיוארט (Kristen Stewart) לפנים של הבושם החדש שלו לנשים - "Gabrielle Chanel", המכונה על-שם המייסדת שלו, המעצבת גבריאל 'קוקו' שאנל.


סטיוארט, המשמשת כשגרירת היופי של המותג מאז 2013, תככב בקמפיין לבושם החדש, הכולל גם סרטון וידיאו של הבמאי הבריטי רינגן לדוויג' (Ringan Ledwidge), ואימג'ים שצולמו על-ידי קארים סדלי (Karim Sadli). כך או כך, נאלץ להמתין עד לסתיו הקרוב כדי לקבל הצצה ראשונה לקמפיין עצמו.

בינתיים, כל שידוע על הניחוח החדש "גבריאל שאנל" הוא שעל רקיחתו אמון הבשם הידוע אוליבייה פולג' (Olivier Polge), שעבד בשיתוף פעולה צמוד עם מעבדות היצור והפיתוח של המותג.


💄💄💄

השחקן אהרון טיילור-ג'ונסון (Aaron Taylor-Johnson) יוביל את הקמפיין לניחוח הגברים הקלאסי מבית ג'יבנשי – Gentleman Givenchy. בהנהלת המותג מסבירים, שטיילור-ג'ונסון, המחליף את השחקן האוסטרלי סיימון בייקר, נבחר בגלל ש: "הוא יודע לרקוד, הוא יודע לשיר, הוא מצחיק, אינטנסיבי... והאישיות שלו היא שילוב של אלגנטיות, כריזמה, נדיבות וייחודיות."


הידיעה על בחירתו של טיילור-ג'ונסון פורסמה בחשבון האינסטגרם של המותג, לצד תמונה בשחור-לבן של הכוכב, בן ה-26: "אנו שמחים להודיע על שיתוף הפעולה שלנו עם השחקן האנגלי אהרון טיילור-ג'ונסון, שיגלם את הניחוח החדש לגברים - Gentleman Givenchy, החל מאוגוסט 2017." המעריצים מיהרו להגיב בהתרגשות על הבחירה, תוך ציון כי מדובר ב"ג'נטלמן המושלם".

אגב, זה המקום לציין, כי בנוסף לקריירת המשחק המצליחה שלו, נחשב טיילור-ג'ונסון לאחד הגברים הבריטיים בעלי סגנון הלבוש הטוב ביותר.


💄💄💄

כוכבת "משחקי הכס" אמיליה קלארק (Emilia Clarke) תשאיל את פניה היפות לטובת הקמפיין החדש לבושם The One של "דולצ'ה וגבאנה", שיעלה במהלך ספטמבר 2017.


צמד המעצבים האיטלקי מסביר את הבחירה בקלארק לשגרירת היופי שלהם בעובדה ש"אמיליה קלארק מגלמת בצורה מושלמת את האשה של דולצ'ה וגבאנה: היא קורנת ומלאת חיים. האישיות והיופי הטבעי שלה לוכדים את המהות של הקמפיין החדש הזה: כייף, ספונטניות ומלאות חיים. היא האחת (The One)!"


💄💄💄

חד(י)ש על המדף:

"דפני", מברשת השיער החשמלית להחלקת השיער, שהפכה להיות פופולרית מאד בארץ ובעולם, השיקה את DAFNI go™ - מהדורה קומפקטית של המברשת, שנוחה לנשיאה בתיק לכל מקום.


המברשת החדשה מיועדת לנשים עסוקות ומציעה את אותה יכולת לעיצוב חלק לשיער, אבל עם יתרון נוחות בניידות לטיול מסביב לעולם או אפילו כשקופצים למכון הכושר. כמו "אחותה הגדולה", גם המברשת הקומפקטית מצויידת בדיוק באותה טכנולוגיה מיוחדת ומאותם חומרים ומנגנוני בטחון, היא מתאימה לכל סוגי השיער והיא אידיאלית במיוחד לבעלות שיער קצר.

המברשת הקומפקטית קלת משקל ומגיעה עם כיסוי תרמי מגן, שמאפשר לאחסן אותה בקלות ובבטיחות. המכשיר בעל מתח חשמלי כפול והוא מצוייד בכבל שניתן להסרה, מה שהופך אותו לאידיאלי לנסיעות מקומיות ובינלאומיות.

בהתאם לגודלה, גם המחיר של המברשת הקומפקטית קטן יותר – 399 ₪.


💄💄💄

מותג הקוסמטיקה "OFRA Cosmetics" השיק היום את ה- Pop-Up Palette - פלטה מגנטית רב-תכליתית להתאמה אישית.


הפלטה מותאמת למיגוון גודטים של צלליות וסמקים (בתכולה של עד 48 גרם), כאשר המוצרים ניתנים להחלפה בכל עת, על-פי התאמה והעדפה אישית של המשתמשת. הפלטה עצמה קלת משקל ונוחה מאד לנשיאה בתיק, תוך שהיא מחזיקה את המוצרים בתוכה באופן מאובטח.

המכסה השקוף של הפלטה מאפשר לראות בקלות את תכנה. בנוסף, הוא נפתח כשהוא מתפצל לשני הצדדים. אבל מה שבאמת מייחד את הפלטה היא האפשרות לקפל את המכסה ולהפוך אותו לבסיס תומך, שמעמיד את הפלטה בזווית של 45 מעלות. תכונה פונקציונלית זו מאפשרת למשתמשת גישה קלה יותר למוצרים בזמן האיפור.



מחירה של הפלטה (בארה"ב) עומד על 21$. כשהפלטה תושק בארץ, אעדכן אתכם לגבי המחיר שלה בישראל.


💄💄💄

אירועים:

כפי שציינתי באחת הידיעות מעל, "לוריאל פריז" מציינת השנה 20 שנה כנותנת חסות האיפור הרשמית של פסטיבל קאן, המתקיים בריביירה הצרפתית. אירועי הפסטיבל ייפתחו השנה ב-17 במאי ויימשכו עד ל-28 בחודש. בנוסף, לחשיפת טיפולי היופי שמקבלות מאחורי הקלעים הכוכבות המשתתפות בפסטיבל, יציין המותג את אבן הדרך שלו עם הפסטיבל עם שני אירועים חדשים שיתקיימו בפסטיבל עצמו.


המותג יפתח חנות איפור פופ-אפ, שתמוקם על הטיילת המפורסמת של קאן ותאפשר למבקרים להנות ממיגוון השירותים השונים של המותג ואף לבדוק ולהכיר מוצרים וטרנדים חדשים. כמו כן, יוכלו הלקוחות לקבל בחינם מהפך בסגנון "השטיח האדום" ולרכוש מוצרי איפור של המותג, כולל שפתון במהדורה מיוחדת שמושק לכבוד המאורע.

בנוסף, יציב המותג מסך קולנוע פתוח, שהמבקרים בפסטיבל יוכלו לצפות בסרטים שונים שהוקרנו במהלך 70 שנות קיומו של הפסטיבל הצרפתי. בכל ערב במהלך הפסטיבל, כוכבות הקולנוע שהן גם שגרירות המותג – כמו סוזן סרנדון, ג'וליאן מור וסונאם קאפור – ישתפו את קהל המבקרים בסרטים האהובים עליהם ביותר.

אוהדי המותג שלא יוכלו להגיע לקאן עדיין יוכלו להנות מהצצה אל מאחורי הקלעים של האירועים השונים של הפסטיבל באמצעות הרשתות החברתיות השונות של המותג: פייסבוק, סנאפצ'ט, אינסטגרם, טוויטר ויוטיוב.


💄💄💄

שופינג:

אחרי ארבעה מתחמי פופ-אפ שהקים בקניונים מובילים בארץ, משיק כעת מותג האיפור המקצועי Smashbox חנות קונספט עצמאית ראשונה בישראל (ושלישית בעולם כולו), בקניון TLV Fashion Mall.


החנות החדשה מציגה את הקונספט הייחודי של המותג ומעניקה ללקוחות חוויית קניה מסוג אחר. כמותג שנוצר מתוך סטודיו לצילום, מוצבת בחנות תאורה חכמה שבאמצעותה תוכל הלקוחה לראות את עצמה מאופרת בסוגי תאורה שונים. כמו כן, תוכל הלקוחה לצלם עצמה באמצעות מכשיר הטלפון האישי שלה ו/או באמצעות מכשיר ייעודי שיוצב בחנות ויצלם "וידאו בומרנג", שירד ישירות למכשיר הטלפון הנייד שלה ואף לקבל עותק מודפס בו במקום. בין המצטלמות תתקיים תחרות והתמונה היצירתית בכל חודש תזכה את הלקוחה שצילמה אותה בפרסים כמו גיפט קארד לרכישת בחנות, מוצרי איפור, בוק צילום ועוד.

בנוסף למוצרי האיפור של המותג המוצעים בשאר נקודות המכירה בארץ, יוצעו בחנות גם מוצרים בלעדיים וקולקציות מיוחדות, שלא ניתן יהיה למצוא במקום אחר. כמו כן, יתקיימו בחנות פעילויות מיוחדות ואירועים שונים ללקוחות המותג ולמאפרים מקצועיים.

יש לציין, כי במקביל, ימשיך המותג להימכר גם ברשת אפריל, באתר האונליין של הרשת ובמתחמים המיוחדים בקניון עזריאלי ובקניון אבנת.


💄💄💄

למבקרים בחו"ל:

הצד המכוער של תעשיית היופי מוצג כעת לראווה במחזמר חדש בברודווי בשם "Warpaint" ("מלחמת הצבעים"), החושף את היריבות המרה בין שתי מלכות הקוסמטיקה הלנה רובינשטיין ואליזבת ארדן.


מאחורי מסעות הפרסום המבריקים ויצירתם של מוצרי פולחן רבים מסתתר לו סכסוך כה גדול, שהסופרת לינדי וודהד (Lindy Woodhead) החליטה לכתוב ספר על כך. אף על פי שמעולם לא דיברו זו עם זו או התייחסו זו לזו בשמות, הלנה רובינשטיין ואליזבת ארדן נחשבות לאוייבות הגדולות אחת של השניה בהיסטוריה של ארה"ב. בעוד שהספר שהפך למחזה מתאר את השתיים כ"וורקוהוליות" שלא מומשו מבחינה מינית ותירגלו טקטיקות מלוכלכות כמו גניבת צוותי עובדים ופתיחת מכונים סמוכים אחת לשניה, עדיין ישנם בסיפור שלהן כמה רגעי מפתח, שסללו את הדרך לעולם היופי של היום. למשל, הן אלו שהניחו את אבני הבניין לקונספט של דוכני הקוסמטיקה בחנויות הכלבו – דבר שתרם לשכלול מודל שירות הלקוחות להגברת מכירות המוצרים באופן אישי.

אגב, כוכבות המחזה הן הזמרת פאטי לופון (Patti LuPone) וכריסטין אברסול (Christine Ebersole), ששתיהן מחזיקות באמתחתן לפחות 2 פרסי טוני. המחזמר מופיע בימים אלו בתאטרון Nederlander בברודווי בניו-יורק, עד סוף שנת 2017.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails