יום ראשון, 5 ביוני 2016

BeautyBox (יוני 2016)

קופסת החודש הגיעה, כמו תמיד, באריזה מהממת עם מוטיבים של ים שמבשרים על עונת הקיץ (כאילו שימי השרב האחרונים לא עשו זאת בצורה מספיק טובה...). אני מזמינה אתכם להצטרף אלי ולבחון את תכנה.



על-פי הגלויה המצורפת לקופסה, היא כוללת 8 מוצרים בסה"כ, כאשר ארבעה מתוכם מגיעים בגודל מלא. בנוסף, הקופסה מכילה מס' גלויות/קופני הנחה הקשורים למוצרים שבה:

SAN FRANCISCO Soap Company Moistening Body Lotion – קרם גוף (גודל מלא - 248 מ"ל):


את המוצרים של המותג "סן פרנסיסקו סבונים" לא הכרתי עד שהגיעו לידיי באמצעות קופסת ביוטיבוקס. בירור ברשת האינטרנט העלה שמדובר במותג אמריקאי (שאת זה, כמובן, כבר הבנתי לבד לפי שם המותג) והמוצרים שלו משווקים בארץ באמצעות אתר האינטרנט של חברת SAVRON.


הקרם המדובר מגיע בניחוח Lavender (לבנדר) והוא מיועד להעניק לעור מרקם מושלם ונעים ולהזין אותו בלחות. הפורמולה שלו עשירה ברכיבי לחות, הרגעה והגנה כמו אלוורה וחמאת שיאה והמרקם שלו קליל ונספג מהר.

SAN FRANCISCO Soap Company Moistening Hand Cream – קרם ידיים (גודל מלא - 42.5 מ"ל):



קרם ידיים בניחוח Vanilla Orchid (סחלב וניל) – ניחוח נעים ועדין מאד. קרם הידיים, כמו קרם הגוף מאותו המותג, עשיר ברכיבי לחות, הגנה והזנה. המרקם שלו קליל ונספג מהר בידיים מבלי להשאיר תחושה שמנונית.

SABON Shower Oil – סבון נוזלי (גודל מלא - 200 מ"ל):



סבון נוזלי על-בסיס שמנים בניחוח פצ'ולי-לבנדר-וניל. את הסבון הנוזלי הזה אני מכירה כבר מזמן ומאד אוהבת אותו. הוא נעים מאד על העור ולא מייבש אותו, בעיקר לאור העובדה שהפורמולה שלו מכילה שמנים מזינים. הנקודה היחידה שמפריעה לי, היא שהסבון מגיע בבקבוק זכוכית – מה שעלול להיות מסוכן במקרה של החלקה מבין ידיים רטובות והתנפצות על הרצפה... אגב, הבקבוק מגיע עם משאבה נפרדת, שנוחה מאד לשימוש.

Dolce by Dolce & Gabbana – בושם (מיניאטורה, 1.5 מ"ל):

"דולצ'ה" הינו ניחוח נשי (או דה פרפיום) מבית דולצ'ה וגבאנה שהושק לפני קצת יותר משנתיים. מדובר בניחוח פרחוני עדין ונעים, הכולל תווים של נירולי, פפאיה, נרקיסים, שושנת מים לבנה, קשמיר ומאסק. מאחר ומדובר בניחוח עדין יחסית ורענן הוא מושלם לימי הקיץ החמים ויש לו עמידות דיי טובה.


AMIKA The Wizard – פריימר רב-תכליתי לשיער (גודל נסיעות – 29.6 מ"ל):

פריימר לשיער, שכשמו כן הוא – Wizard ("קוסם"). הוא מתיר קשרים לפני הסירוק ובעיקר מעניק הגנה והזנה לשיער לפני ייבוש ועיצוב במכשירי עיצוב חשמליים (פן, מסלסל, מחליק) שכידוע עובדים על טמפרטורות גבוהות שעלולות להזיק לשיער.



במוצר הזה החלתי להתנסות לאחרונה וממש נהנית מהתוצאות שהוא מספק. אני נוהגת להחליק את השיער שלי באמצעות מייבש שיער וכאשר אני משתמשת בפריימר לפני כן, השיער שומר על רכות וגמישות והוא מאד נעים למגע. בנוסף, יש לפריימר ניחוח נעים מאד שנשאר על השיער גם אחרי העיצוב במייבש השיער. כמו כן, המוצר מגיע באריזת ספריי נוחה מאד לשימוש. אני שמחה שכעת יש לי גם גודל מוקטן שלו, שיוכל לשמש אותי בנסיעות מחוץ לבית.

SAMSHBOX Photo Finish Primer – פריימר לפנים (דוגמית – 7.1 מ"ל):

טוב, על הפריימר האגדי של "סמאשבוקס" אני חושבת שאין צורך להרחיב... בכל זאת, לטובת אלו שלא חיו על פלנטת כדור הארץ בעשר השנים האחרונות, אני אומר שמדובר באחד הפריימרים הפופולריים ביותר בעולם. הוא מחליק את העור לפני הנחת המייקאפ ותורם מאד למשך העמידות שלו.


אמנם מדובר פה בדוגמית בלבד, אבל בהחלט מספיקה כמות קטנה ממנו בכל שימוש, כך שהדוגמית יכולה להספיק למספר שימושים.

MENG PING Makeup Brush – סט מברשות איפור (גודל מלא):

סט המכיל 5 מברשות איפור: מברשת סומק, מברשת צלליות, מברשת קונסילר, מברשת שפתיים ומברשת לסירוק הגבות.



לצערי, מדובר במוצר זול ביותר, וכשאני משתמשת במילה "זול" אני לא מתכוונת בהכרח למחיר שלו, אלא דווקא לאיכות הירודה מאד שלו. אריזת המוצר, כמו התכולה שלה, עשויה מחומרים פשוטים ביותר. השיער של המברשות סינתטי, אבל ברמה עלובה ומעליבה ואפילו הכיתוב על האריזה מופיע עם שגיאות. השימוש היחיד שאני יכולה למצוא לסט הזה, הוא להעביר אותו לבתה של חברתי, שעדיין משחקת בבובות, כדי שתוכל לשלב אותן במשחק איתן...

מגזין "את", חודש מאי 2016

כמו בקופסאות הקודמות, גם לקופסת החודש צורף גליון של המגזין "את" מהחודש הקודם.


כאמור לעיל, לקופסה צורפו גם מספר שוברי הנחה:

SABON – שובר ע"ס 60 ₪ מתנה בקנייה מעל 199 ₪ (לא כולל מארזי מבצע). השובר בתוקף עד סוף חודש יוני 2016


SAVRON – שובר ע"ס 50 ₪ מתנה בקניה מעל 199 ₪ באתר. השובר בתוקף עד סוף חודש יולי 2016.


AMIKA – שובר המקנה 20% הנחה על כל מוצרי אמיקה באתר החברה. השובר בתוקף עד ל- 15/07/16.


זהו להפעם. אשמח לדעת מה אתם חשבתם על קופסת החודש?

רוצים גם קופסה משלכם? תוכלו לקבל פרטים באמצעות דף הפייסבוק של ביוטיבוקס, או להרשם ישירות באמצעות האתר של החברה.

*הקופסא התקבלה לסקירה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails