יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

Dior Glowing Garden Makeup Collection Spring 2016 (הצצה ראשונה)

בדרך כלל, אני לא אוהבת להעלות פוסטים אודות קולקציות שונות אם אין לי מידע סופי ומלא אודותיהן, אבל במקרה הזה לא יכולתי להתאפק יותר. קולקציית האביב של מותג היופי הצרפתי "דיור" היא בדיוק כפי ששמה מתאר אותה - Glowing Garden ("גן זוהר"), עם גוונים בהירים ורעננים שמאוזנים עם טונים כהים יותר. תוסיפו לזה את תבליטי הפרחים שמופיעים על-גבי חלק מהמוצרים ויותר אביבי מזה לא תמצאו! הנה לכם הצצה ראשונה:



הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את המוצרים הבאים:

Diorskin Nude Air Glowing Gardens Compact – פודרה זוהרת:

·         001 Glowing Pink – ניוד ורדרד
·         002 Glowing Nude – בז'



Dior Diorblush – סומק:

·         442 Blooming Peach – אפרסק
·         844 Floral Pink – ורוד אדמדם רך



Dior 5 Couleurs Palette – חמישיית צלליות:

·         451 Rose Garden (גוונים של לילך, ורוד רך, צהוב תוסס וירוק פריך)
·         031 Blue Garden (גוונים של אפרסק, תכלת, איריס כחולה ואפור)



Diorshow Colour & Contour Eyeshadow & Liner Duo – מוצר דו-שימושי: בצד האחד צללית קרמית בסטיק ובצד השני עפרון תיחום לעיניים:

·         157 Water Iris - לילך
·         757 Orchid - אפרסק
·         557 Twig - טאופ



Dior Diorshow Fusion Mono – צללית קרם בודדת:
·         541 Equinox
·         841 Rosé

Dior Cils Reflective – מסקרה:
·         It-Plantine – אפור מטאלי

Dior Rouge Dior – שפתון:
·         Rouge Pimpant


Rouge Dior Baume – שפתון באלם:
·         Rosee - קורל

Dior Rouge Brilliant – ליפגלוס:
·         458 Fine Fleur
·         548
·         668 Flora

Dior Lip Glow Pommade – באלם שקפקף שמשנה את צבעו בהתאם לרמת החומציות (PH) של השפתיים. מגיע באריזת שפופרת עם קצה של אפליקטור אלכסוני המאפשר מריחה נוחה על השפתיים.


Dior Le Vernis – לק:

·         301 Bleuette - תכלת
·         302 Garden - ירוק
·         491 Lilac - לילך
·         650 Pivoine - אדום



הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מסוף ינואר 2016. כאמור, זהו מידע ראשוני בלבד. ברגע שיהיו לי את הפרטים המלאים ותמונות נוספות, אדאג לעדכן את הפוסט. בינתיים, תוכלו לצפות בסרטון שלהלן, בו מסביר המאפר פיטר פיליפס, שמשמש כמנהל הקריאטיבי של המותג, על מראה האיפור שעיצב לעונת אביב 2016 (שימו לב, ניתן להוסיף כתוביות באנגלית):


2 תגובות:

  1. על זה נאמר ולא כקלשיאה OMG. אין לי ספק שאני צריכה להתרחק מכל המוצרים בחלקו העליו של הפוסט כי לה יהיה לי לב לשים עליהם מברשת, שלמות זו מילה עדינה לתאר אותם. WOW

    השבמחק
  2. חחחח מהמם ממש! אהבתי ואפרת הסבירה את זה הכי טוב.. רק שאני הייתי משתמשת ועוד איך..בעיקר הפלטה הימנית של הצלליות

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails