יום רביעי, 2 בספטמבר 2015

Clinique Sweet Pops (הצצה ראשונה)

בעוד מספר חודשים ישיק מותג היופי קליניק מוצר חדש ומסקרן מאד לשפתיים - Sweet Pops.



מדובר במוצר שהוא, למעשה, 2 ב-1: פילינג לשפתיים ובאלם צבעוני. שניהם מאוחסנים ב"צנצנת" קטנה המזכירה בצורתה מקרון מתקתק וטעים. ואני לא משתמשת סתם במושגים "מתוק" ו-"טעים", כי על-פי המדווח למוצר באמת יש טעם מתקתק.

צד אחד של המוצר מאחסן את הפילינג לשפתיים, המכיל בפורמולה שלו גרגירים עדינים המסירים עור יבש מהשפתיים ומותירים אותן חלקות. בצידו השני של המוצר נמצא הבאלם בעל גוון שקפקף, שדואג לרכך את השפתיים ולטפח אותן.


לפי שעה, מדובר במידע ראשוני בלבד ולא ידוע המועד המדוייק להשקת המוצר ובכמה גוונים הוא יוצע. בכל מקרה, מבטיחה לעדכן אתכם בהקדם.


3 תגובות:

  1. בא ליייייי!!!!
    לא יודעת אם מהות המוצר הכפול או האריזה הקוסמת עשו לי את זה אבל זה חייב להיות שלי!!

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי, זה בטוח שילוב של שניהם... אי אפשר לעמוד בפני המתיקות הזו!

      מחק
  2. צר לי אם אני לא מחדשת אבל - מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails