יום רביעי, 2 בספטמבר 2015

BeautyBox (ספטמבר 2015)

זהו, החופש הגדול נגמר, שנת לימודים חדשה נפתחה בשעה טובה וריח החגים הקרבים כבר באוויר. זהו גם בדיוק הזמן לקופסת ביוטיבוקס חדשה. אז, יאללה, בואו נראה מה היא מכילה!



בכל חודש, חלק גדול מהציפייה שלי לקראת הקופסא שצפויה להגיע, נוגע לעיצוב החיצוני של הקופסא עצמה. עצם העובדה, שעיצוב האריזה משתנה מקופסא לקופסא (מבחינת הצבעים והעיטורים), הופך את החוויה שלי לכייפית עוד יותר. העיצובים יפים, מרעננים ומוסיפים, בדרך כלל, סוג של "אווירה" מיוחדת למכלול המוצרים שהקופסא מכילה. מה עוד, שאני נוהגת למחזר את האריזות הריקות לאיחסון של כל מיני פיצ'יפקס וזה נראה נפלא על המדף ואפילו גם בתוך ארון האיחסון.

קופסת ספטמבר 2015  מגיעה בגוון ורוד עם איורים מקסימים של עלעלים בגוון ירוק טורקיז והיא מכילה 6 מוצרים, כאשר ארבעה(!) מתוכם מגיעים בגודל מלא:



* * *

סט בשמי Versace (3 דוגמיות x 1 מ"ל)


בית האופנה ורסאצ'ה ידוע גם בפורטפוליו הבישום העשיר שלו, הכולל ניחוחות יוקרתיים וחושניים. הסט שצורף לקופסא מכיל, כאמור, 3 דוגמיות של ניחוחות נשיים – כולם כבר דיי ותיקים ומוכרים:



·         Crystal Noir (2004) – ניחוח חושני מדהים המורכב מתווים של ג'ינג'ר, הל, פלפל, תפרחת תפוז אפריקאי, גרדניה, אדמונית, קוקוס, מאסק, אלגום וענבר. הוא מתאים מאד לעונת הסתיו, במיוחד לשעות הערב, ויש לו נוכחות ועמידות לשעות ארוכות.

·         Bright Crystal (2006) – ניחוח רך וזוהר יותר בהשוואה לקריסטל נואר. התרכובת שלו מכילה תווים של רימון, יוזו, אדמונית, מגנוליה, לוטוס, ענבר צמחוני, מאסק ועצים אדומים. בגלל העדינות שלו הוא יכול להתאים ללבישה במזג אוויר חם יותר, אבל לא רק. יש לציין, כי זהו אחד הניחוחות הפופולריים יותר בסדרה.

·         Yellow Diamond (2011) – ניחוח פרחוני אוורירי, המורכב מתווים של לימון, ברגמוט, נרולי, סורבה אגס, תפרחת תפוז, פרזיה, מימוזה, שושנת מים, ענבר ומאסק. עוד על הניחוח תוכלו לקרוא בפוסט אחר שכתבתי עליו בעבר.

מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪ (תכולה: 50 מ"ל) / 299 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)

* * *

שמן לשיער Elvive של L'Oreal (גודל מלא)

מוצר ורסטילי לשיער המיועד להעניק לו הזנה, טיפוח וקלות בעיצוב. ניתן להשתמש בו במספר אופנים: כטיפול טרום-חפיפה לשמירה על צבע השיער, כמוצר גימור לשיער מעוצב ויבש או על שיער לח לפני ייבוש (בפן או באופן טבעי).



את המוצר אני כבר מכירה וגם יכולה להעיד עליו שהוא עושה נפלאות לשיער. הוא מותיר אותו רך ונעים, מלא ברק ועם ניחוח נפלא שנובע, ככל הנראה, מתמציות שמני הפרחים שמרכיבים אותו. חשוב לציין, כי למרות שמדובר בשמן, השיער לא מקבל מראה שומני כלל. על אורך השיער שלי (קצת מעבר לכתפיים) מספיקות 2-3 טיפות שמן, ואני מקפידה להניח את החומר מאמצע אורך השיער ועד לקצוות.

אגב, השמן מגיע בבקבוקון זכוכית בגוון מוזהב ובעיצוב יוקרתי שממש כייף להציב על השידה.

מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪ (תכולה: 100 מ"ל)

* * *

מסקרה Maybelline NY Colossal Go Extreme! Leather Black (גודל מלא)

מסקרה Leather Black מסדרת קולוסל של מייבלין ניו-יורק מבטיחה מראה ריסים עם נפח משמעותי וגוון שחור מאד.


המסקרה מצויידת במברשת בעלת מוט מעוקל המאפשר העמסה כפולה של חומר על הריסים ובכך להעניק להם את המראה האינטנסיבי. בנוסף, ראש המברשת הינו צר ומחודד כך שניתן להגיע בעזרתו גם לריסים הקטנים ביותר. יש לציין, שהמברשת מורחת בצורה יפה ואחידה את החומר על הריסים, מהשורש ועד הקצה.


את התוצאה על הריסים שלי ניתן לראות בתמונות (מתנצלת מראש על העיניים האדומות – תוצאה של ימים קשים ועמוסים העוברים לאחרונה על אמתכם הנאמנה L).



מחיר מומלץ לצרכן: 117 ₪ (תכולה: 9.5 מ"ל)

* * *

קרם עיניים של Mineral Care (גודל מלא)

קרם העיניים של מינרל קר מיועד להלחם בסימני מתח ולחץ, כהויות ושקיות והוא מגיע אלי, כאמור לעיל, בדיוק בזמן המתאים.


אני לא מכירה את הקרם הזה וגם לא הספקתי להתנסות בו מלבד שימוש אחד בלבד, אבל אני יכולה לספר לכם שהקרם בעל טקסטורה עדינה, נספג מהר בעור ומותיר תחושה נעימה. עיון ברשימת הרכיבים שלו מגלה שהוא מכיל מינרלים מים המלח, תה ירוק, אצות, ויטמינים ועוד. אני אשמח להמשיך ולנסות אותו גם בימים הקרובים.



מחיר מומלץ לצרכן: 68.80 ₪ (תכולה: 20 מ"ל)

* * *

ריחנית לארון של Glade (גודל מלא)

קצת הופתעתי לגלות את הריחנית לארון בקופסא שאמורה להכיל מוצרי יופי וטיפוח, אבל זהו בהחלט שינוי מרענן, לפחות כמו הריח שהוא מפיץ.


מדובר בשקיק המכיל פנינים מפיצות ריח. את השקיק תולים בארון הבגדים או ברכב והוא מפיץ סביבו ריח נעים ומרענן.



את הריחנית תליתי בארון הבגדים שלי ובכל פעם שפתחתי אותו ביומיים האחרונים היה נחמד להריח את הניחוח שהוא הפיץ בתוכו.

מחיר מומלץ לצרכן: 9.90 ₪ (תכולה: 8 גרם)

* * *

קרם פנים של Payot (דוגמית- 4 מ"ל)

את מוצרי המותג פאיו אני מאד אוהבת ויצא לי להשתמש בכמה מהם. את קרם הפנים הספציפי הזה, טרם יצא לי לנסות לכן אני שמחה שהוא הגיע בקופסא.


זהו קרם יום המיועד למצק, לחזק ולתקן עור רפוי ולשקם את האלסטיות שלו. כמו כל מוצרי המותג, גם הוא מבוסס על רכיבים טבעיים כמו תמציות צמחים, אורז, תלתן אדום ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 387 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)

אגב, אם תרצו עוד קצת מידע אודות תולדות המותג הנפלא הזה, תוכלו למצוא זאת בפוסט שכתבתי בעבר.

* * *
זהו להפעם. מה דעתכן על קופסת החודש? רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: אתר ביוטיבוקס או דף הפייסבוק של ביוטיבוקס.

*הקופסא התקבלה לסקירה.


תגובה 1:

  1. קופסא שווה ואחלה מוצרים שמה שנהדר בה = כולם שמשים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails