יום שלישי, 26 במאי 2015

Givenchy Teint Couture Balm Fall 2015 (הצצה ראשונה)

ג'יבנשי ישיק בקרוב את Teint Couture Balm – מייקאפ באלם חדש, ראשון מסוגו, כשלצידו מספר מוצרים נוספים באותה הסדרה.




המייקאפ-באלם החדש מתואר כמוצר המיועד לטשטש פגמים בעור, בעל גימור קליל וטבעי, שבשימוש מתמשך אף דואג לשפר את המראה של העור ולטפח אותו. בנוסף, יש לו מקדם הגנה ברמה של SPF15 PA++ כדי להגן על העור מפני קרני השמש המזיקות.


בחברה מוסיפים כי אריזת המייקאפ-באלם עוצבה בצורה כזו שתהיה נוחה לנשיאה בתיק לכל מקרה בו יתעורר הצורך להשתמש בו גם מחוץ לבית. כרגע לא ידוע לי בכמה גוונים יוצע המוצר, אבל במותג מבטיחים כי כל גוון עור יוכל למצוא בו שימוש, החל מהבהיר ביותר ועד לכהה.

למרות שלי, אישית, התיאור נשמע כמו עוד מוצר BB או CC וכיוצ"ב שמתקשט בכינוי חדש, אני מודה שעדיין מאד מסקרן אותי לבחון את המוצר מקרוב.

כאמור, לצד המייקאפ-באלם החדש יוצעו מוצרים חדשים נוספים בסדרת Teint Couture של ג'יבנשי, ביניהם: Teint Couture Fluide – מייקאפ נוזלי, Teint Couture Compact – מייקאפ פודרה המעניק גימור משיי מאט וזוהר לעור ו- Teint Couture Concealer – עט קונסילר מיוחד.




הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם במהלך ספטמבר 2015. עד אז, אדאג לעדכן אתכן בכל הפרטים החשובים וכמובן להביא עוד תמונות, איכותיות יותר.

אגב, הפנים של הקולקציה היא הדוגמנית המפורסמת מריה-קרלה בוסקונו, שמציגה במודעת הקמפיין מראה איפור טבעי זוהר מושלם.


תגובה 1:

  1. תוך כדי שקראתי את התיאור גם אני חשבתי לעצמי שאולי זה בסה"כ BB עם מיתוג מגניב יותר. אבל אני עדיין סקרנית לנסות :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails