יום חמישי, 2 בינואר 2014

ג'יזל בונדשן – הפנים החדשות של PANTENE

בסופ"ש האחרון הודיע מותג מוצרי השיער הבינלאומי Pantene, כי בחר בדוגמנית העל ואשת העסקים הברזילאית, ג'יזל בונדשן, להיות הפנים החדשות של המותג.


למעשה, בונדשן כבר משמשת כפנים של המותג בברזיל בלבד עוד מאז 2007, ולדבריה היא מכורה למוצרים שלהם: "אני מרגישה שהשיער שלי עבר כבר הכל – החל מעיצוב וסידור יותר מעשר פעמים ביום (במהלך תצוגות וצילומים) ועד לכך שהוא חשוף שעות רבות לשמש, כשאני גולשת בים עם הילדים שלי. פנטן סייעו לי לשמור אותו בריא עם כל חפיפה, לא משנה מה יילד יום... אני אוהבת את העובדה שבפנטן לא רק דואגים לשיער בריא וחזק, אלא גם מעודדים נשים לתרום בחזרה, למשל באמצעות Pantene Beautiful Lengths (תכנית לתרומת שיער לחולות סרטן)," מסבירה בונדשן.

מאחר ונשים רבות רוצות לעצמן רעמת שיער מבריקה ויפה כמו של ג'יזל, מאמינים ב"פרוקטור אנד גמבל", שהחיבור בין היפיפייה הברזילאית ופנטן הוא ממש זיווג מהשמיים: "ג'יזל היא באמת אשה שיש בה הכל – לא רק שהיופי שלה הפך כבר מזמן לאייקון, אלא שהיא גם מודל אמיתי לחיקוי, עם לב ענק. רצינו להוקיר את ג'יזל לא רק בגלל היופי שלה, אלא גם בגלל התשוקה האמיתית שלה להעצמת נשים להיות הכי טובות שהן יכולות. ההישגים האדירים בקריירה שלה, ההצלחה שלה כאמא לשני ילדים נפלאים והעבודה הפילנתרופית המתמשכת שלה הם השראה לנשים להיות יפות מבפנים ומבחוץ. אנו גאים שהיא חלק מהמשפחה שלנו."

אגב, ג'יזל מצטרפת לנבחרת מרשימה של סלבריטאיות אחרות שמייצגות את המותג, וכוללת בין השאר את זואי דשנל, שי מיטשל, אווה מנדס וקווין לטיפה. במסגרת תפקידה כשגרירת היופי של המותג, החל מינואר 2014 היא תופיע בפרסומת בטלוויזיה, מודעות בעיתונים, ברשתות חברתיות ובאירועי יח"צנות שונים. והנה הסנונית הראשונה:



מה דעתכם?

2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails