יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

Essie Shearling Darling Collection (חורף 2013)

אני יכולה להעיד על עצמי שאני טיפוס של קיץ בעיקר, ומעט דברים גורמים לי לרצות שהעונה הקרה של השנה תגיע כבר. אחד מהם, למשל, הוא אוסף התמונות של הלקים בקולקציית החורף של המותג essie לשנת 2013, שמציף לאחרונה את הרשת.





הקולקציה שנושאת את השם Shearling Darling, כוללת 6 לקים במיגוון מרקמים וגימורים שונים:
Shearling Darling – אדום יין קרמי
Sable Collar – שזיף קקאו פנינתי
Mind Your Mittens – תכלת אפרפר עם מעט נצנצים כסופים קטנטנים
Toggle To The Top – אדום רובי עם נצנצים בגוון מג'נטה במגוון גדלים
Parka Perfect ירוק כהה מושחר
Warm & Toasty Turtleneck – לבנדר קרמי






קולקציית החורף של essie אמורה לעלות על המדפים במהלך אוקטובר 2013. כך או כך, אני מודה שעדיין קשה לי להיפרד מקולקציית הקיץ שלהם, שהושקה אצלינו לפני קצת יותר מחודש ימים - כל גוון שם יפה יותר מהשני, נכון?




3 תגובות:

  1. לא הבנתי כלום ומה עם הקולקציות חורף 2013
    essie for the twill of it ?

    השבמחק
    תשובות
    1. קולקציית essie for the twill of it היא קולקציית הסתיו של המותג, שהושקה בעולם בחודש שעבר (אוגוסט 2013). לצערי, בערך באותו הזמן הושקה אצלינו בישראל קולקציית הקיץ של המותג.

      מחק
  2. MAST HAVE - Toggle To The Top
    וגם Warm & Toasty Turtleneck אם הוא אכן קרמי ולא מעט פנינתי? (נראה בתמונות)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails