יום שבת, 29 ביוני 2013

גלוסיבוקס – יוני 2013

מודה, את קופסת יוני קיבלתי דיי מוקדם החודש, אבל בגלל לוח זמנים צפוף במיוחד פתחתי אותה רק כעת ואני מזמינה אתכם להציץ אליה יחד איתי (ליחצו על התמונות להגדלה):





הקופסא מכילה 6 מוצרים בסה"כ, כאשר 3 מתוכם הינם בגודל מלא.


כמובן, לקופסה מצורפים גם הגיליון החודשי שמפיקה החברה וכן הגלויה המפרטת את המוצרים הנמצאים בתוכה.



שמן בושם SHARON'S (גודל מלא- 10 מ"ל)
בושם על-בסיס שמן המגיע באריזת רול-און. לפי הגלויה שצורפה לקופסא, קיימים 6 ניחוחות שונים בסדרה. אני קיבלתי בושם בניחוח וניל צרפתי, שהוא יחסית עדין ודיי נעים. בגלל גודלו של המוצר הוא נוח מאד לנשיאה בתיק וגם בטוח לשימוש בקיץ, לעומת בושם שמכיל אלכוהול ועלול לגרום לכתמי פיגמנטציה בעור בחשיפה לשמש.
מחיר מומלץ לצרכן: 40 ₪.



חמאת גוף FLOWERS (גודל מלא- 150 מ"ל)
את המותג
FLOWERS טרם יצא לי להכיר עד היום, אבל חמאות גוף אני מאד אוהבת... בחורף! בימים חמים כמו אלו, אני מעדיפה להשתמש בתחליבים עדינים יותר לגוף, כך שהמוצר יחכה לתורו עוד כמה חודשים. בסה"כ מדובר בניחוח נעים ביותר והצצה ברשימת הרכיבים שלו מגלה שהוא מכיל בעיקר דברים שעושים רק טוב לעור שלנו.
מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪.




בושם אינטימי VG4U (גודל מלא-5 מ"ל)
מוצר מסקרן משהו, המיועד לשימוש באיזור האינטימי ש"מתחת לקו הביקיני". המוצר מגיע באריזה קטנה ורודה ונוחה לנשיאה בתיק. לא יודעת להגיד לכם (ובעיקר לכן) מה אני באמת חושבת על המוצר, אבל מה שאני בטוחה בו הוא ששמירה על היגיינה יומיומית באיזור ה"הוא" תעשה את העבודה הטובה ביותר ותשמור על ניחוח טבעי ונעים. מה גם, שלדעתי שום בושם לא יכול להחליף סבון טוב. נהפוך הוא! אם האיזור לא יהיה נקי ומריח רע, הבושם רק יחריף את המצב... בכל אופן, לקופסא מצורף גם עלון הסברה מפורט.
מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪.




קרם מולטי אקטיב של CLARINS (דוגמית- 15 מ"ל)
קרם מסדרת האנטי אייג'ינג של המותג. למרות שבגלויה מצויין שמדובר בקרם יום, על המוצר עצמו כתוב שהוא מיועד לשימוש בלילה. כך או כך, אני מאד אוהבת את המוצרים של המותג ואני מאד שמחה לקבל אותו.
מחיר מומלץ לצרכן (לפני הנחות ומבצעים): 392 ₪ לתכולה של 50 מ"ל.



לקופסא צורפו עוד שני שסטים (דוגמיות) של שני מוצרים נוספים של קלרינס: האחד – הדאבל סרום הנפלא, אותו כבר סקרתי פה בבלוג לפני כמה ימים, והשני – קרם מייצב וממצק לעור.




שמן לשיער מיטיק אויל של L'Oreal Professionnel (דוגמית- 3 מ"ל)
את השמן הזה אני מכירה ויש לי אותו בגרסה המוגדלת שלו. מדובר במוצר מעולה, שעוזר לי לשמור על השיער שלי. אני נוהגת להשתמש הרבה במחליק שיער ו/או פן- שני מוצרים שהחום הרב שלהם עלול להזיק לשערה ולשבור אותה. את השמן אני מניחה על שיער לח, כך שאחרי העיצוב שלו השיער מרגיש רך ונעים. אגב, מספיקה כמות ממש קטנה של שמן ורצוי להניח אותו יותר על קצוות השיער.
מחיר מומלץ לצרכן (לפני הנחות ומבצעים): 129 ₪ לתכולה של 125 מ"ל.


לקופסא צורף גם שובר הטבה מיוחד למנויות גלוסיבוקס: שמן מיטיק אויל 125 מ"ל + פן אצל אחד ממעצבי השיער המורשים של לוריאל, במחיר מיוחד של 110 ₪ בלבד. שווה ביותר!


מייקאפ CLINIQUE (דוגמית- 1.5 מ"ל)
מייקאפ מסדרת "איבן בטר" של המותג, המיועד לכיסוי ותיקון כתמי עור. את המייקאפ הזה סקרתי כבר בעבר, כך שניתן לקרוא את ההתרשמות שלי ממנו פה.
מחיר מומלץ לצרכן (לפני הנחות ומבצעים): 205 ₪, לתכולה של 30 מ"ל.


אה, כמעט שכחתי, עוד הטבה שניתנה למנויות גלוסיבוקס החודש היא שובר למניקור + פדיקור מלא במחיר של 120 ₪ בלבד.


זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: דף הפייסבוק של גלוסיבוקס או  אתר החברה.

*הקופסא התקבלה לסקירה.


תגובה 1:

  1. בושם אינטימי? נשמע מוצר הזוי...
    ומזמן רציתי להתנסות באבן בטר, למרות שכרגע מרוצה מהאנטי בלמיש של קליניק. בהחלט ינוסה בהמשך.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails