יום ראשון, 7 באפריל 2013

BOBBI BROWN Nude Beach Collection (קיץ 2013)

בחודש הבא ישיקו ב"בובי בראון" קולקציית איפור קייצית במיוחד, המבוססת בעיקרה על מוצרים המעצימים את המראה השזוף. רק מתמונת הפרומו של הדוגמנית החיננית, בעלת העור השזוף המושלם, יש לי כבר חשק ללכת לים...




בקולקציה:

Face & Body Bronzing Duo – צמד ברונזרים לפנים ולגוף באריזת קומפקט בגוון Nude Beach.


Sheer Color Cheek Tint – סמקים קרמיים בעל מרקם שקוף המעניקים מראה רענן. בקולקציה שלושה גוונים: Nude Beach, Summer Pink ו- Summer Pink.


Lipgloss Tube Tint – ליפגלוס בטיובה בגוונים Bronzed Pink, Naked, Pink Cloud ו- Air Kiss.


Sunless Tanning Gel for Face & Body – ברונזר בגרסת ג'ל לפנים ולגוף.

Long-Wear Cream Shadow Stick – צלליות קרמיות עמידות בצורת סטיק, מוצעות בגוונים Golden Bronze ו- Sunlight Gold.

Shimmer Nail Polish – לק מנצנץ בגוון Pink Pearl (ורוד חיוור).



תגובה 1:

  1. ללכת לים אין לי חשק בד"כ אני רק נגררת. אבל למוצרים פה מעלה ובראשש הברונזר המהמם, יש לי חשק מתמיד, אני ארצה להשתמש בו כסומק :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails