יום ראשון, 4 בנובמבר 2012

כאן ועכשיו: Even Better Eyes Dark Circle Corrector (פוסט סקירה)

לפני מספר חודשים הרחיבה קליניק את סדרת ה"איבן בטר" שלה עם Even Better Eyes Dark Circle Corrector – מוצר חדש המיועד להבהיר כהויות ולהוריד נפיחויות סביב העיניים. החודש נחת המוצר בישראל: 




מדובר, למעשה, בקרם עיניים קליל עם מעט גוון (טיינט), המגיע באריזת טיובה קטנה (10 מ"ל) ומתאים לכל סוגי העור.



בין המרכיבים העיקריים של המוצר ניתן למצוא: ויטמין C ושורש תות-עץ המסייעים לצמצום הכהויות, כמו גם קפאין ותמצית תה ירוק להרגעה ושיכוך גירויים ונפיחויות. חשוב לציין, שהמוצר הינו בנוסף בעל תועלות טיפוח אנטי-אייג'ינג והוא מכיל מרכיבים נהדרים כמו חומצה לינולאית, כולסטרול וחלבון מי-גבינה, המשפרים את תשתית התמיכה של העור ומחזקים אותו.



הקרם מגיע עם אפליקטור מובנה, המיועד לשפר את המיקרו-סירקולציה (או במילים פשוטות יותר – את זרימת הדם) בנימים העדינים באיזור העיניים ובכך להפחית את הנפיחות המעצימה את המראה ה"עייף" שלהם.


המגע המתכתי של האפליקטור מרגיש קריר, נעים ומרענן וכייף מאד לעסות איתו את האיזור. לוחצים קלות על הטיובה, מוציאים מעט חומר ומעבירים את האפליקטור מתחת לעין לכל האורך. את החומר שפוזר באיזור, מחדירים לעור באמצעות טפיחות קלות עם כרית האצבע – בגלל שמדובר באיזור עדין, אני מעדיפה לעשות זאת עם הקמיצה (אצבע טבעת הנישואין), שהיא האצבע הכי חלשה בכף היד.

כמו שניתן לראות בתמונה שלהלן, הגוון של הקרם הינו בז' כתמתם, דומה מאד לגוון קונסילר מצוי, ולדברי החברה הוא אמור להעניק תוצאות הן מיידיות והן לטווח הארוך. לטענתם, הדבר מתאפשר הודות לסיבים אופטיים שקופים הנמצאים בפורמולה ולוכדים את קרני האור.



אמנם אני משתמשת בתכשיר כבר קצת יותר משבועיים, אבל קשה לי לומר (בלשון המעטה) שהוא מצליח להסתיר/להבהיר כהויות באופן מיידי לאחר הנחתו ואת זאת ניתן לראות בתמונות שלהלן. נכון שאין לי כהויות משמעותיות במיוחד, אבל גם עם המעט שיש לי לא ראיתי כל שינוי לאחר מריחת המוצר.


בלי כלום מתחת לעיניים
עם Even Better Eyes Dark Circle Corrector מתחת לעיניים
עם זאת, המרקם של הקרם הינו קליל, נטול שומן ונספג במהירות, כך שהוא מהווה מוצר מושלם לליחוח העור העדין באיזור העיניים וכבסיס מעולה להנחת איפור מעליו. בתמונה שלהלן הנחתי מעל הקרם קונסילר (גם הוא מסדרת "איבן בטר" של קליניק), ואני יכולה לומר בוודאות שהנחת הקונסילר נעשתה בצורה חלקה והוא "התיישב" הרבה יותר טוב מבלי להכנס לקמטוטים שבאיזור העיניים. בנוסף, אני חשה שדרושה לי כמות קטנה יותר של קונסילר מאשר בדרך-כלל.


עם קורטור וקונסילר "איבן בטר" מתחת לעיניים ומייקאפ על שאר שטח הפנים
בשורה התחתונה: 
כמוצר מבהיר כהויות, לא הצלחתי להבחין בתוצאות מיידיות בשימוש ב- Even Better Eyes Dark Circle Corrector, אבל כמוצר מרענן ומטפח הוא עושה את עבודתו נאמנה ואני בהחלט מתכוונת להשתמש בו גם לאיפור הכלות שלי, לרענון איזור העיניים שלהן וכבסיס מושלם לקונסילר. 

את Even Better Eyes Dark Circle Corrector  של קליניק ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, במחיר השקה מיוחד בסך 179 ₪ (תכולה: 10 מ"ל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails