יום רביעי, 23 במאי 2012

מה חדש ב-Illamasqua? (קיץ 2012)

אילמסקה, מותג האיפור הבריטי, התחדש לו לקראת הקיץ ב-7 גוונים חדשים של המייקאפ Skin Base Foundation, שכולל כעת לא פחות מ-26 גוונים – מה שאומר שכל אחת תוכל למצוא את הגוון המתאים לה באופן מושלם.

Illamasqua-Skin-Base-Foundation-2012-New-shade

מדובר במייקאפ שנוצר בהשראת פולחן ה-BB קרם למיניהם שהתפשט בכל העולם. המייקאפ הינו בעל פורמולה מעודנת, מטשטש בקלות ויוצר מראה עור מושלם. בנוסף, הוא מחליק ומרכך את העור ומעניק לו מראה טבעי עם כיסוי נבנה. המייקאפ מתאים לכל סוגי העור וכמו כל ליין המייקאפים של המותג, גם הוא מושלם לצילומי HD.

* * *

בשבוע הבא ישיק המותג את Naked Strangers - קולקציה קטנטנה ומוגבלת של לקים, גלוסים וסמקים.

לדברי המאפרת אלכס בוקס, המנהלת הקריאטיבית של המותג, הקולקציה "לוכדת את הקדרות והעומק הפנימיים. הפיתוי העמוק והאפל לצד הזוהר המנצנץ השברירי. כולנו מורכבים ורבי-פנים אבל גם עירומים בפני העולם..."

בקולקציה:

3 לקים:
Monogamous (מאט) – ורוד ניוד קרמי
Faithful (מטאלי) – נחושת
Swinger (מטאלי) – זהב פלטניום מנצנץ

2 ליפגלוסים:
Stranger – זהב פלטיניום עז (מופיע באימג' המלווה את הקולקציה)
Intimacy – חום ניודי שקפקף

2 סמקים:
Naked Rose - חום בז' (סומק בגרסת פודרה)
Zygomatic – חום ורדרד (סומק בגרסת קרם)


3 תגובות:

  1. התמונה המוזהבת העבירה בי צמרמורת. אין לי אף מוצר משלהם, לא נראה לי שהקולקציה הזו היא שתגרום לי להשיג אחד אבל אם כן נראה לי שאתחיל בלק או סומק

    השבמחק
    תשובות
    1. זה המותג היחיד שאני יכולה להגיד בוודאות שכל האימג'ים שלו מעוררים בי בדרך-כלל אמוציות כלשהן. אלכס בוקס היא אמנית בחסד עליון והעבודות שלה מעוררות המון השראה.
      לגבי המוצרים: אמנם עדיין לא יצא לי להתנסות אישית באחד מהם, אבל כמעט שלא נתקלתי בביקורות שליליות על מי מהם. אין ספק, שבגיחה הבאה שלי ללונדון, אני מתכוונת לתקן את המעוות ולצייד את עצמי באוסף מכובד של מוצרי המותג.

      מחק
    2. אוי אני הייתי מאוד רוצה להניח ידי על סומק שלהם. ראיתי כמה גוונים מטריפים ממש :-)

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails