יום חמישי, 19 בינואר 2012

BOBBI BROWN – קולקציית Rose Gold (וולנטיין 2012)

לקראת הוולנטיין (יום האהבה) שיחול בחודש הבא, מציע המותג "בובי בראון" קולקציה קטנה ומקסימה בשם Rose Gold, המגיעה בגוונים ורודים כיאה לאווירה. הכי מרגשים בקולקציה זו הינם שני שימר בריק
(Shimmer Brick Compact) חדשים: Rose Gold ו- Wild Rose.

עוד בקולקציה:

Rich Color Gloss – ליפגלוסים בגווני: Pink Sorbet, Angel Pink, Pink Cocoa ו- Pink Gold.

Rich Lip Color SPF 12 – שפתונים בגוונים: Lilac, Wild Rose, Nude Rose, Pink Peony, Beige Gold ו-Miami Coral.

מתה על הלוק המקסים שמלווה את הקולקציה!

6 תגובות:

  1. הדוגמנית הזאת (מי שלא תהיה) מאופרת כל כך עדין ויפה. אני מאוד אוהבת את הלוק הזה ובכלל... המוצרים עצמם נראים מדהים. כל פעם מחדש אני נוכחת לדעת שאין גבול לאהבה לאיפור ואפילו שיש כל כך הרבה בבית, תמיד מתחשק עוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי מסכימה! למרות שיש לי המון (אבל באמת ה-מ-ו-ן) מוצרי איפור ואני לא מצליחה להשתמש בכולם, כמעט את רובם אני שומרת רק בגלל שהם נראים כל-כך יפה...

      מחק
  2. זה לא כזה נורא לחיות עם כליה אחת.. נכון?
    כמה מרוויחים על כליה כזאת?
    על מצפונך אם יקרה משהו לשניה....

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, לא - אל תעשי את זה !!!
      אבל אם כבר תחליטי שכן, אז בטוח ישאר לך עודף בשביל לקנות גם לי איזו קולקציה או שתיים... :)

      מחק
    2. אם תפסיקי לפרסם דברים מעוררי קנאה, אולי יהיה לי עודף בשביל קולקציה קטנה בשבילך.. אבל בקצב הזה, אאלץ למכור גם את אמא שלי.. :)

      מחק
    3. חחח, הרגת אותי...
      אגב זה בסדר, אני לא בררנית- את יכולה למכור את מי שאת רוצה P:

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails