יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

אמת או חובה

היה זה רק עניין של זמן, אבל היה ברור שבסוף זה יקרה: מדונה משיקה את הבושם הראשון שלה,  "אמת או חובה".

האמת? בתור אשת עסקים ממולחת שכמותה, אנו די מופתעים שהעניין לקח לה המון זמן, במיוחד בתקופה בה כל מי שמחשיבה את עצמה בעולם הבידור מחזיקה בארסנל בשמים מכובד הנושא את שמה ו/או דמותה. את התירוץ לכך סיפקה מדונה בראיון אותו העניקה למגזין WWD: "תמיד הייתי אובססיביות בכל מה שקשור לבשמים ובמשך שנים רציתי ליצור משהו אישי משלי, משהו שיבטא אותי אבל שאנשים אחרים יכולים להיקשר אליו גם כן. משהו אמיתי אבל עדיין מלא תעוזה ומכאן גם נבחר השם – אמת או חובה (Truth or Dare)".

אם  שמו של הבושם מוכר לכם, אתם לא לבד:  "אמת או חובה" היה  גם שמו של סרט דוקומנטרי בכיכובה של הזמרת, אשר יצא בשנת 1991 ותיעד אותה במהלך סיור ההופעות שלה "אמביציה בלונדינית" אשר נערך בשנת 1990, על מנת להעניק למעריציה מבט פנימי נוסף על חייה בדרכים של זמרת הפופ.

על-פי הפרסומים, הבושם הראשון של מדונה צפוי לכלול תווים בניחוח פרחוני, ויורכב  מתערובת ייחודית של פרחים נרקוטיים, המאוזנת עם תווים עצים ממכרים ווניל, אשר יחד יוצרים ניחוח "נצחי אך עכשווי, חשוך ומואר בו-זמנית", כך לדברי ענקית הבישום COTY, יצרנית הבושם.  גם הבקבוק של הבושם עוצב על אותו עיקרון הדואליות והוא מגיע בעיצוב קלאסי ומתוחכם כאחד, עם מפרט מודרני. הבושם יהיה זמין בגדלים של 75, 50 ו-30 מ"ל, יחד עם קרם גוף וג'ל רחצה.

11-11-04-madonna-truth-or-dare-perfume

אבל מה שהכי מסקרן אותנו, זה קמפיין הפרסום אשר צפוי ללוות את השקת הבושם. הקמפיין יהיה, כמובן, בכיכובה של מדונה עצמה והוא יכלול מודעות פרסום במגזינים מובילים ברחבי העולם, פרסומות בטלוויזיה ובאתרי שיווק און-ליין. קמפיין הפרסום יופק בשיתוף עם פביאן בארון, אחד המעצבים הגרפיים הנחשבים בעולם, שהוא גם הבעלים של "בארון & בארון" והמנהל האמנותי של המגזין "אינטרוויו". זהו, אגב, אינו שיתוף הפעולה הראשון בין השניים, אשר נושאים ברזומה עשיר של פרוייקטים משותפים, המפורסם ביניהם הינו הסרטון שצילם בארון "מאחורי הקלעים" במהלך הפקת אלבום התצלומים המפורסם של מדונה "סקס" מ-1992.

למעשה, עכשיו כשאנחנו נזכרים בזה, הדמיון שלנו מתחיל להשתולל במחשבות ותהיות על מהות הקמפיין אותו צפויים להפיק  השניים לבושם. האתגר היחידי בו נצטרך לעמוד הינו מבחן הסבלנות, היות והתוצאה צפויה לקחת עוד קצת זמן, מאחר והבושם מיועד לעלות על המדפים בארה"ב רק באפריל 2012 וחודש לאחר מכן בשאר העולם.

* הפוסט נכתב במקור עבור האתר Bbeauty.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails