יום חמישי, 9 ביוני 2011

L’OREAL PARIS מציג פסטיבל של צבעים עזים ונועזים דרך מיזם חדשני

Glam Fresh shade image rgb

מותג האיפור הבינלאומי L’OREAL PARIS השיק השבוע את FRESH - קולקציית האיפור שלו לקיץ 2011, הכוללת מוצרים בגוונים אינטנסיביים וצבעוניים מתמיד, בהשראת טרנד האופנה הצבעוני ה- Color block.

הקולקציה כוללת:
צלליות Infallible (אינפליבל) – 4 גוונים במרקם מאט מתוך סדרת הצלליות החדשה (הכוללת, למעשה, 11 גוונים). הצלליות יושקו בישראל במהלך אוגוסט 2011 (מחיר: 75 ₪ ל-3.5 גר');
Glam Shine Lip Color Gloss – סדרת הגלוסים המוכרת הפעם עם נוסחה חדשה, המועשרת בויטמינים C ו-E ליצירת שפתיים מלאות ומעוצבות ב-7 גוונים חדשים (מחיר מיוחד בחודש יוני: 95 ₪ 45 ₪ ל-6 מ"ל).
GLAM SHINE 6H - גם סדרת גלוס "גלם שיין 6 שעות" מצטרפת לקולקציית FRESH עם 5 גוונים רעננים ונועזים ומבריקים מתמיד, מועשרים בחלקיקי פנינה, העוטפים את השפתיים ברעננות ובצבעוניות קיצית (מחיר מיוחד בחודש יוני: 98 ₪ 45 ₪ ל-6 מ"ל).
לק RESISTE & SHINE ב-5 גוונים חדשים, המהווים קוקטייל של צבעים מכשפים ונועזים, המאפשרים שילובים מקוריים (מחיר מיוחד בחודש יוני: 35 ₪ 18 ₪ ל-9 מ"ל).

IMG_1540

השקת הקולקציה בישראל נעשתה באמצעות מיזם איפור חדשני, במסגרתו פנתה החברה ל-10 מהמאפרים המובילים בארץ, וביקשה מכל אחד מהם לבחור את המוזה שלו ולהציג עליה את הפרשנות האישית שלו לקולקציה החדשה המושקת.
לאמנים הנבחרים ניתנה הבמה "ללכת עד הסוף" עם הדמיון והצירה שלהם. התוצאה – גלריית אומנות איפור מרהיבה, המקדמת את היצירתיות והכישרונות המקומיים כאחד, יחד עם ריכוז של תעוזה, מומחיות וחדשנות.

 

1. מאפרת: מישל אדרי
מוזה: אירנה בוריסנקו
השראה: "אני נותנת ביטוי לכל צבע וגוון, ממש כמו קשת של צבעים. אני מרגישה שאני משחקת במגרש משחקים צבעוני אין סופי שבו אני תמיד מוצאת את ההרמוניה".


michelle edry

2. מאפרת: חן אלקבץ
מוזה: חווה מונד
השראה: "מסע לאפריקה- ראיתי לנגד עיניי אי שלו, שטוף שמש, אוקיינוס, נשים יפייפיות שזופות ואקזוטיות. בחרתי לקחת איתי ל'מסע' הקסום, הרחוק והשונה את חברתי הטובה חווה מונד".

hen elkavetz

3. מאפרת: הלן אמויאל
מוזה: שלומית מעקה
השראה: "הנשים היפות של שנות ה- 80, עם העיניים והגבות המודגשות, היוו מקור להשראה עבורי. שלומית, המוזה שלי, מזכירה לי את ברוק שילדס. העיניים של שלומית ש'עשויות מהטבע', השתלבו נפלא עם קשת הצבעים הדומיננטיים של קולקציית "FRESH.

helen amoyal 2

4. מאפר: אסף באבו
מוזה: לירז דרור
השראה: "העבודה הנוכחית שלי מושפעת מהמציאות החדשה, שיצר האמן הידוע אנדי וורהול במפגש בין עולמות הצילום, הדפוס והצבע. אך בעוד וורהול יצר תעתוע וברא עולם הנראה כמשיכת מכחול, אני, בשימוש באותם הצבעים העזים של הדפוס החזרתי את משיכת המכחול למציאות".

אסף באבו 1

5. מאפר: מיקי בוגנים
מוזה- עדה בוגנים- אמא שלי
השראה: "אני מתרגש מאוד מהעובדה שניתנת לי הזדמנות להראות לכולם מי המקור ההשראה שלי, מי המוזה שלי- אימא שלי! האהבה שלי לאיפור נולדה מהרגעים שהיו לי כילד, שמתבונן באימא שלו מתאפרת לקראת אירוע. כיום יש לי מספיק ביטחון בעצמי ובעבודה שלי, לחזור להתחלה ולהראות אישה אמיתית, נשית ואלגנטית, שהיא יכולה גם להראות FRESH."


miki buganim

6. מאפרת: נטשה דנונה
מוזה: מרים
ההשראה: "מרים, המוזה שלי, בעלת גוון העור הבהיר, מתחברת בקשר ישיר לקולקציה, בדיוק כמו קנבס ציור לבן עם צבעוניות עזה. יצרתי חיבור מובהק לשנות ה-80, לעידן ה-"NEW WAVE", הן בצבעוניות והן בהעמדה של המוזה".

natasha denona

7. מאפרת: עדה לזורגן
מוזה: פאנטה פראדה
השראה: "My soul is black – Black is beautifull" - "במהלך הקריירה הארוכה שלי, תמיד התחברתי לגוון העור האפרו -אמריקאי. גוון העור השחור נותן את הבמה הטובה ביותר לצבעוניות קולקציית FRESH המזכירה לי סוכריות וצעצועים".

ada lazorgan

8. מאפרת: טלי פאוור
מוזה: כריסטינה
השראה: "ההשראה שלי מגיעה מהצייר הרוסי המפורסם מהמאה ה-20, KADINSKY. הרגשתי חיבור לקומפוזיציה שייצר קנדינסקי מאין סוף צורות גיאומטריות וצבעים. הקונסטרוקציה של מראה האיפור שיצרתי כמעט ולא ברורה, די דמיונית, אך יוצרת הרמוניה כללית. תווי הפנים של כריסטינה, המוזה שלי, מתאימים בדיוק למקור ההשראה".

tali power

9. מאפר: ערן פאל
מוזה: רימה
השראה: "תמיד התחברתי לאווירה האוריינטלית, הפעם פשוט זרמתי עם הצבעוניות, עם נגיעה ערבית לויזואל עם נוכחות חזקה, רעננה ונשית".

eran pal

10. מאפרת: ורד ספיבק
מוזה: שירלי בוגנים
השראה: "אני אוהבת פרחים, את הצבעוניות והריחות שתמיד היוו עבורי מקור להשראה. בעיניי, פרחים מייצגים את המונח "fresh". שירלי בוגנים, המוזה שלי, מסמלת בעיניי את הרעננות הרשמית של הקיץ".

vered spibak

 

רוצה להיות גם את המוזה של "לוריאל פריז"? יש לך הזדמנות פז לכך!
כל שצריך הוא להכנס לדף הפייסבוק של המותג, להעלות תמונה שלך עם איפור יצירתי בהשראת הקולקציה החדשה. אם תצליחי להדהים את אנשי לוריאל, אולי תזכי להיות המוזה הבאה של המותג ולזכות בחבילת מוצרי איפור שווה במיוחד.

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, ובפרפומריות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails