יום רביעי, 15 בדצמבר 2010

טומי הילפיגר מציג שני בשמים חדשים - LOUD לאישה ו-LOUD לגבר

promo

זה 25 שנה, שהמעצב טומי הילפיגר מעורר פליאתם של דורות ביכולותיו הייחודיות להתכוונן למה שמעורר הקהל - והיום, יש קהל חדש לחלוטין. קהל מנוסה המודע לעצמו, עם עכבה מועטה לרסן הקהל, הנוער מאוחד בכל היבשות ולאורך כל המחסומים האתניים והמוזיקה היא שמאחדת אותם. יש להם תשוקה קולקטיבית עמוקה להרגיש מחוברים באמצעות המדיה והטכנולוגיה והם מגלים את העולם בדרך חסרת תקדים. LOUD ("לאוד") הם הבשמים המדברים ישירות אליהם, הם נוצרו עבור הדור שלהם על ידי הדור שלהם.

ליצירת צמד בשמי LOUD החדשים של טומי הילפיגר ננקטה גישה חדשה ולא מסורתית, החל משלב פיתוח הבושם ועד למוצר המוגמר. בפרוייקט זה שילב הילפיגר 3 דברים שיש לו אליהם תשוקה רבה ביותר – אופנה, מוזיקה ובישום. כבר מההתחלה בחר הילפיגר בקבוצת אנשים צעירים ויצירתיים, המקצועיים ביותר בתחומי התמחותם - אם זה צילום, בישום, מוזיקה או עיצוב אריזה - לשיתוף פעולה בפרויקט. כל אחד מהם היה מעורב בכל צעד של תהליך הפיתוח וההתלהבות והאנרגיה שלהם באה לידי ביטוי.

צמד בשמי LOUD לנשים ולגברים מציגים חיבור לדור הצעיר. עבורה, הבושם פונה לבחורה, חזקה, סקסית שהינה עבד למוזיקה ורוצה להיעלם בקצב התופים. עבורו , הבושם פונה לבחור מעט כהה, קצת מסוכן, אשר אי אפשר שלא להבחין בו וחייו מחוברים למגבר. הם חלק מקהילה המאמינה – בזולת- והיכולת שלהם להגיע לתרבויות שונות. כאשר הם ביחד, יש חיבור, שחרור של אנרגיה, רק לא להימנע משחרורה. האוויר הופך כבד עם הציפייה, וכל הכרוך בכך, הריח, התחושה, המומנט הוא LOUD.

LOUD לאישה נוצר על ידי חילופי רעיונות, וסיעור מוחות משותף. שיתוף פעולה יצירתי של הכישרונות הטובים ביותר מתחומי המוזיקה, הבישום והקולנוע. בפשטות, זהו ניחוח שמוזג עם אלמנטים שונים, ביניהם ליצ'י, ורד ופצ'ולי. זה מתחיל במתיקות של ליצ'י וקטע הנגינה על הוורדים עוטף אותך. אך לאחר מכן, בס חלוש של פצ'ולי משתלט על הניחוח. עדין כסולו אקוסטי, חשוך כמו שיר אהבה מר בחצות, LOUD יוצא ישר מן הלב.
LOUD לגבר הוא הפכפך, שגעוני וגולמי במקצת, הוא קטע נגינה מעוות בגיטרה המהדהד ומרטיט. פצ'ולי הוא המוביל – אך על עומקו משתלטת לחישת הוורד. הם מסונכרנים ויוצאים מסנכרון עד שמישהו קובע את עוצמת הווליום. טבק, הפכפך ומלא רגש משתלט על יצירת פסקול מדהים המופנה ישר לנשמה.

הרעיון של אריזת לאוד הינו בהשראת המראה של תקליטי הויניל: הבקבוק עצמו נראה כמו פיסול של תקליט בפירוט מדוקדק על הזכוכית לחיקוי פסי התקליט, כשהלוגו מוגדל בחלקו האחורי. הבקבוק נשלף משרוול שחור כמו תקליט הויניל, ומהדהד חווית הפתיחה וההאזנה לאלבום בפעם הראשונה. במארז החיצוני חריצים על סרט בדומה לזה המשמש מוזיקאים בציוד על הבמה ועל התיקים שלהם.

1

הקמפיין מציג את הדוגמנית המובילה והידועה דייזי לו והדוגמן ג'וש ביץ', בליווי הצמד המוזיקלי מאנגליה - "טינג טינגס", מועמדי פרסי הגראמי. הלהקה כתבה והקליטה את השיר "we are not the same" במיוחד לקמפיין עבור הבושם, אשר צולם על ידי הצלם ויוצר הסרטים פרנצ'סקו קרוזיני, תמונות הסטילס והפרסומת בטלוויזיה רותמות את אנרגיית הנעורים והתשוקה שלהם למוזיקה וחווית התנועה של מופע חי.

המחיר של בושם LOUD לגבר/לאישה: 330 ₪ ל- 75 מ"ל
ניתן להשיג בלעדית ברשת הסופר-פארם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails