יום שני, 13 בדצמבר 2010

מבוא למיתוג עסקי

כן, כן – לא טעיתם, אתם בבלוג הנכון!

צילום: renjith krishnan

אני יודעת שבין קוראי הבלוג נמצאים רבים מהקולגות שלי (מאפרים ומעצבי שיער) ורציתי לשתף אתכם בסדנא למיתוג עסקי, שעברתי לאחרונה והיא פשוט חובה לכל מי שעצמאי בתחום היופי ובכלל.
אני יודעת גם שבשוק קיימות לא מעט סדנאות בתחום וגם מט"י (מרכז טיפוח יזמות) מציע כמה משלו, אבל הפעם, להבדיל, מדובר בסדנא אותה מעבירה מישהי "משלנו", מישהי שמתמצאת מאד בתחום היופי ומחזיקה באמתחתה ערימה של "קבלות" על הצלחה אישית, ואני מתכוונת ללא אחרת מאשר גליה תורן חן – האשה והאגדה!

גליה תורן-חן גליה תורן חן

למי שבמקרה עדיין לא הספיק להכיר (יש מישהו כזה בכלל?): גליה תורן חן היא אשת אשכולות העוסקת במיגוון רחב של עיסוקים: היא עיתונאית בתחום הקוסמטיקה, מדריכה ומומחית בתחום הבישום, מגישת פינות יופי בטלוויזיה, מרצה ומנחת סדנאות. אבל זה עדיין לא הכל – גליה גם משמשת כיועצת שיווק ומכירות לחברות המתמחות בתחומי היופי, הקוסמטיקה והלייף סטייל ומלווה תהליכי מיתוג ותדמית בחברות מקומיות ובינלאומיות ביניהם מותגים כמו ESTEE LAUDER, REVLON, DECLEOR, GUERLAIN, SISLEY ועוד רבים טובים אחרים. כמו שאמרתי, היא חיה ונושמת את התחום שלנו!

בוודאי ידוע לכם, כי לא די להיות מאפר או מעצב שיער מקצועי, כדי להצליח ולפרוח בשוק העמוס והרווי שלנו. התחרות על תשומת ליבן וכיסן של הלקוחות הינה גבוהה מאד ואם לא נפעל כדי להבליט את עצמנו מעל כולם (או במילים אחרות, למתג את עצמנו) מהר מאד נמצא את עצמינו אי-שם מאחור.

בסדנא שהעבירה גליה היא חלקה עימנו שלל טיפים ועצות מעשיות בתחום השיווק ויחסי הציבור, שבהחלט גרמו לי להסתכל מחדש על דרך ההתנהלות המקצועית האישית שלי ולשנות כמה דברים מהותיים בה. הבנתי, שבניית מותג היא השקעה ארוכת טווח ותהליך המיתוג עצמו דורש מחוייבות, אמינות, התמדה והכי חשוב – רגש! כמובן, שחלק מהדברים עליהם מדברת גליה בסדנא לא היו זרים לי, אבל היא בהחלט חשפה אותי לנקודת מבט חדשה ולכמה רעיונות מועילים.

הייתי שמחה לחלוק עמכם כמה מהטיפים של גליה, אבל אני לא רוצה להרוס לכם את החוויה האישית שאתם תוכלו לחוות בסדנא שלה. ותאמינו לי, שלוש השעות (משך הסדנא) חולפות להן במהרה ומשאירות המון טעם לעוד... בקיצור, מומלץ מכל הלב!

אגב, את הסדנא עברתי במסגרת מיגוון ההשתלמויות והקורסים המקצועיים שמציעה חברת מיקיילה ביוטי בע"מ, היבואנית והנציגה הבלעדית של OFRA Cosmetics בארץ. אני יודעת, שהחודש מתקיימת שם סדנא נוספת של גליה, כך שמי שמעוניין להשתתף בה, כדאי לו למהר ולהירשם (טלפון: 08-9205945).
בכלל, אני מאד ממליצה לבוא ולבקר במשכנה החדש ומסביר הפנים של החברה, שיחד עם המעבר לכתובת החדשה (רח' יודפת 2, אזור תעשיה חדש, לוד) עבר שידרוג רציני והוא מציע, בין השאר, כיתת לימוד מרווחת, חנות יפה ומושקעת וצוות חם וחביב שגורם לי תמיד להרגיש כאילו אני נמצאת בבית שלי.

76076_164301946937486_100000730449075_367587_6798472_n כיתת ההשתלמויות החדשה של מיקיילה ביוטי (עפרה קוסמטיקס)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails