יום שבת, 14 באוגוסט 2010

נסיעת מבחן: תוחם עיניים עמיד במים של "ביוטיקר"

טוש איליינר

"ביוטיקר" רשת חנויות הקוסמטיקה, המשווקת מוצרי איפור וטיפוח, בישום, מוצרי שיער ועוד, ללא ספק, מנסה למצב את עצמה במקום גבוה, על-אף המחירים הזולים עד כדי גיחוך של מוצריה. הדבר מתבטא במיוחד בנכונות של הרשת להביא ו/או לייצר כל הזמן מוצרים חדשים, שיהוו מתחרים רציניים למוצרים דומים אחרים ממותגים יוקרתיים ויקרים יותר.

מודה, גם אני אוהבת לפקוד את החנות בעיר מגוריי (זו הממוקמת בקניון הזהב), לעבור בין המדפים השונים ולהערים מהם מכל טוב לסלסלה שלי. רק חבל שהתורים הארוכים בקופה, גרמו לי לא אחת לנטוש את הסלסלה בצד ולעזוב את החנות.

לענייננו:

לפני ימים אחדים נשלחה אלי מעטפה מ"ביוטיקר" שהכילה 2 אייליינרים של החברה. מדובר באייליינר טוש שעבר לאחרונה שדרוג ולאור בקשות רבות של לקוחות, נוספו לו 3 גוונים חדשים (מלבד השחור המסורתי): ירוק, כחול וחום.

טוש איליינר2

לדברי החברה, לאחר השדרוג באיכות שעבר המוצר, המריחה כעת קלה ומדוייקת יותר וההתקבעות הינה מיידית. אגב, החברה ממליצה בנוסף להשתמש בטוש כאמצעי לציורי גוף זריזים.

במעטפה שקיבלתי מצאתי שני אייליינרים: האחד בגוון 01 (שחור) והשני בגוון 04 (ירוק).

DSCF2139 DSCF2131 

אני חייבת לציין וכמו שניתן לראות בתמונה שלהלן, המראה הראשוני של קצה האייליינר הירוק אינו משובב נפש (בלשון המעטה) לחלוטין. למען האמת, גם הגוון הירוק הספציפי הזה שלו לא היה מוצא את דרכו למזוודת האיפור שלי...

DSCF2141

המריחה של הטוש (של שני הגוונים) לא היתה כל-כך "חלקה ונוחה" כפי שהובטח – הייתי צריכה ללחוץ מעט על השפיץ כדי לקבל קו אחיד, מה שגרם לציור של פס עבה מידי לטעמי.

DSCF2147

בנוסף, כשהנחתי את האייליינר על העין, הגוון השחור נראה דהוי מעט למרות שחזרתי עליו מספר רב של פעמים.

DSCF2144

לסיכום: שני האייליינרים יעברו אחר כבוד למזוודת "ציורי הפנים" שלי – אולי שם אצליח למצוא להם שימוש טוב יותר. בתור אייליינר, נראה לי שאעדיף לבדוק את המוצר בגרסת הג'ל של "ביוטיקר", שעד כה שמעתי עליו ביקורות טובות מאוד...

5 תגובות:

  1. סליחה על השאלה הדבילית,
    אבל לא הבנתי מה זה הלבן הזה שיש על קצה הליינר הירוק? :S
    חוץ מזה, אני מאוד אוהבת את פוסטים נסיעת המבחן שלך.
    מחכה שתעשי אחד על גרסת הג'ל, נשמע מעניין ;)

    השבמחק
  2. תודה לך, ליפגלוסית.
    ה"לבן בתמונה" זוהי הספוגית של הטוש - ככה המוצר הגיע אלי. ככל שניסיתי לצייר עמו, היא "הוצפה" בצבע הירוק...
    מקווה להעלות בקרוב פוסט על האייליינר בג'ל. :)

    השבמחק
  3. אה עכשיו הכל ברור!
    תודה ולילה טוב שיהיה :))

    השבמחק
  4. שלום רב,
    גם אני ממתינה לנסיעת המבחן שלך בעניין אייליינר ג'ל של ביוטי קייר היות ואני מעוניינת לרכוש את המוצר לשימוש ודעתך עליו חשובה לי מאוד.
    אם תוכלי בבקשה לעדכן בהקם הדבר יעזור לי מאוד.
    בברכת לילה טוב ותודה

    השבמחק
  5. איילינר ג'ל של ביוטיקר יותר טוב מאיילינר טוש, אני אישית משתמשת בג'ל כשאני מ מתאפרת

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails