יום שני, 15 במרץ 2010

VERSUS - אנרגיה טהורה

"וורסוס הוא אנרגיה טהורה. חיפשתי בושם אשר יבטא את הפער שקיים בין רומנטיות ונשיות חזקה. הבושם הזה מוקדש לאישה האוהבת להעז". דונטלה ורסאצ'ה

‏‏עותק של Pagina singola_Single page

וורסאצ'ה, בית האופנה והבישום, משיק VERSUS - בושם חדש לאישה, המשלב מאפיינים מנוגדים במשחק של הפכים - ברוח הליבה של המותג. מיום לידתו, השם VERSUS הפך לשם נרדף למהפכנות באופנה, סטייל וקריאטיביות.

הבושם נושא ניחוח תוסס ועוצמתי, המורכב ממאפיינים חזקים ועכשוויים:
התווים העליונים בולטים עם חיוניותו של פרי הקומקווט, הפירותיות הייחודית של תפוח הכוכב והרעננות המנצנצת של הלימון: אקורד מזמין אשר מעניק לנו אנרגיה ואישיות.
תו הלב הינו פרחוני ונשי: יופיו המפואר מתורגם על ידי הנפש הדינאמית של פרח התפוז, העומק של הסטפנוטיס (זן של פרח הגדל בהוואי הידוע בסגולותיו לאושר) והיוקרתיות האותנטית של ורד הסנטיפוליה.
התו התחתון חושף את המהות המסתורית והמפתה של הניחוח הזה: מיזוג פרובוקטיבי בין חושניות הפטצ'ולי והעומק העוטף של המאסק, בשילוב עם זרעי ענבר.

Pagina singola flacone_Single page bottle 

צבע הבושם, התמצית החמישית של הסגול, מעורר את המודרניות, המסתוריות והחופש. ריח הבושם רענן, חזק ועוטף, ומוקדש לאישה הבטוחה בעצמה, המעזה והמפתה. "אני אוהבת את הצבע הסגול - הוא מייצג את האופנה שלי והוא מזכיר לי גם מוזיקה", כך מסבירה דונאטלה.

הבושם מגיע בבקבוק עשוי מקריסטל שיוצר בטכנולוגיה מתקדמת. עיצוב הבקבוק מחזיר אותנו למשחק הניגודים של מציאות הנמצאת בשלב של מעבר: מריקנות לחלל מלא, מקור לחום, מקצב מלודי לקצב תוסס, מקלאסיקה לנועזות, מעילאי לרוק אנד רול.

 Flacone & pack - Bottle & pack

הלוגו של VERSUS מובלט בגוון זהב באמצע הבקבוק, מאיר אותו. הלוגו אף מוטבע על חלקו העליון של המכסה. VERSUS נראה כצל המופיע בין הגוונים המרהיבים והמענגים של הסגול השקוף. הבדלי הגוונים בצבע הבקבוק, יוצרים מראה נוצץ, ניגודיות בלתי צפויה שבין זהב לכסף. האריזה מעוטרת במוטיבים גרפיים, הלוגו מופיע במרכז הקופסא ובחלקה העליון.

את הקמפיין לבושם, שצולם על-ידי הצלם הנודע קרייג מקדין, מובילה דוגמנית העל לארה סטון, בעלת היופי המפתה. בצילום מופיעה סטון בתוך מבוך מראות, כשהיא לבושה (איך לא?) בבגדי המותג. "לארה מייצגת תערובת של תמימות וחושניות. בקליפ היא נראית כאילו היא עומדת לעשות משהו בלתי צפוי, כאילו משהו עומד לקרות. זוהי בדיוק הרוח של המותג ורסוס", מסבירה דונאטלה.

את VERSUS מבית וורסאצ'ה ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות, תמורת 480 ₪ (לאריזה של 50 מ"ל) או 650 ₪ (לאריזה של 100 מ"ל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails