יום רביעי, 13 במאי 2009

תיק איפור יקררררררררר

כמה אתן מוכנות להשקיע על תיק איפור, למשל כמו זה שבתמונה למעלה?
התיק - כתיק איפור לנסיעות הוא נחמד, פשוט, לא מאוד גדול אמנם, אבל בהחלט יכול להכיל את כל מוצרי האיפור והטיפוח שצריכים לנסיעה. רק הסבירו לי, בבקשה, למה לעזאזל הוא עולה 1,607 יורו ?!
בואו נציץ לתוכו:

בכל זאת, הוא די נחמד. אבל אני מאוכזבת לגלות שהוא לא מכיל זהב בתוכו או משהו בסגנון. יכול להיות שאני מפספסת משהו? האמת, גם אם הייתי יכולה להרשות לעצמי לבזבז כספים ללא הכרה, אני לא מאמינה שהייתי מסוגלת להביא את עצמי לשלם את הסכום שמבקשים עליו.
מה איתכם? הייתם משקיעים את הסכום הזה בתיק? אם התשובה היא חיובית, אז אתם מוזמנים להזמינו כאן. אגב, המשלוח לישראל הוא חינם...

2 תגובות:

  1. בטח שהמשלוח בחינם ..
    תיראי כמה עולה התיק
    חחחחחחחחח :]

    השבמחק
  2. התיק מהמם אך לא שווה את הכסף אלא אם כן אינו נשרף .נרטב .נקרע ......הייתי שמחה להתעדכן לגבי תיק כזה בזול

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails